[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment pełnej wersji pod tytułem: Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, Darmowa publikacja dostarczona przez Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od- sprzedaży, zgodnie z © Copyright by Wydawnictwo & Dariusz Puzyrkiewicz rok 2010 Data: 28.04.2010 Tytuł: Błyskawiczny e-mail marketing – fragment utworu Autor: Dariusz Puzyrkiewicz Projekt okładki: Marzena Osuchowicz Redakcja: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o. ul. Daszyńskiego 5 44-100 Gliwice WWW: EMAIL: Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowie- dzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie po- noszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzy- stania informacji zawartych w książce. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. SPIS TREŚCI .......................................6 ..............................................7 Jak zacząć zarabiać na tej wiedzy już po godzinie od .......................................................8 .................................................10 .........................................................10 ..............................12 .......16 Unikaj bezpośredniej sprzedaży w .........................18 ..........................................................19 ........................................20 ...................................................................23 .......................................................24 Samo imię i emailu! ................................. 27 Proces budowania pozytywnych skojarzeń u ................................................................................. 28 ....................... 31 6 prostych sposobów na zdobycie wiedzy o czytelników klientach ........ 31 A co, jeśli nic się nie dzieje w mojej branży? ..................... 35 .............. 37 .......................................................... 39 Szybkie zdobycie zainteresowania i czytelnikami? zaufania ............................................................... 42 .................................................................. 43 ................................................44 ................................ 45 ......................... 50 .................................. 58 Porozmawiaj z ............................................. 62 ............................................. 63 .......................................................... 65 ..................................................................... 66 ..............5 Jak korzystać z tego podręcznika? nazwisko nie wystarczy Jak budować taką osobistą więź z czytelnikiem ..................................................... 69 ............................................................................. 70 ....................................................................... 71 ......................................................72 .......................... 96 ..................... 98 Gdzie umieścić linki do strony z ofertą? ........................................ 113 Temat emaila musi być powiązany z czytelnikiem ............. 115 .............................................. 116 ............................................117 .......................................................... 124 ...................................124 ................................................... 127 .............................................. 129 ........................................................ 131 ................................................ 133 .............................................................................. 137 Dwa typy subskrybentów i jego treścią ................... 140 z jak do nich pisać .................................................. 145 ................................................................ 147 ..................... 148 ......149 .............................................. 152 .......................... 102 ........................................... 104 .............................................................. 110 ..............................................113 Nawiąż kontakt z list i jak temu zapobiec Błyskawiczny e-mail marketing — fragment — Dariusz Puzyrkiewicz Cele e-maila Zanim przejdziemy do tworzenia każdego z 5 elementów sku- tecznego e-maila, musimy wyznaczyć sobie konkretny cel, jaki za jego pomocą chcemy osiągnąć. Trudno bowiem celnie strzelać do tarczy, której nie ma. Nie chodzi tu jednak o samo wyznaczenie celu, lecz o pełne wyko- rzystanie możliwości poczty elektronicznej do zdobycia i utrzy- mania klientów. Po co piszesz e-maile? Jeśli zajmujesz się jakąkolwiek formą sprzedaży, to najprawdo- podobniej powiesz, że piszesz po to, by namówić odbiorcę wia- domości do zakupu Twojego produktu lub usługi, prawda? I tu łatwo możesz popełnić jeden z najbardziej zdradliwych błę- dów w sprzedaży za pomocą poczty elektronicznej. Gdy piszesz tego typu wiadomość, to najprawdopodobniej po prostu sta- rasz się przekonać potencjalnego klienta do zakupu, tak? Poka- 5 [ Pobierz całość w formacie PDF ] |
Podobne
|