[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentuniniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodąkserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądźtowarowymi ich właścicieli.Autorka oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książceinformacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ichwykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lubautorskich. Autorka oraz Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnejodpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartychw książce.Redaktor prowadzący: Magdalena Dragon-PhilipczykKorekta językowa: M.T. MediaProjekt okładki: Ewa SkrzypiecFotografia autorki na okładce: Sylwia „Nikko” BiernackaWydawnictwo HELIONul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICEtel. 32 231 22 19, 32 230 98 63e-mail:onepress@onepress.plWWW:http://onepress.pl(księgarnia internetowa, katalog książek)Drogi Czytelniku!Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adreshttp://onepress.pl/user/opinie/autentMożesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.ISBN: 978-83-283-0662-2Copyright © Anna Piwowarska 2015Printed in Poland.•Kup książkę•Poleć książkę•Oceń książkę•Księgarnia internetowa•Lubię to! » Nasza społecznośćWst p .......................................................................................................... 9Rozdzia 1. AutentycznoAutentycznoAutentycznow Biznesie ......................................................13jako trend kulturowy ........................................................... 13mo e si sta nowym j zykiem biznesu ............................. 15Dlaczego warto budowa swoj mark w sposób autentyczny? ............... 16Kto to jest idealny klient? ........................................................................... 17Dlaczego ta ksi ka nie jest dla wszystkich? .............................................. 18Dla kogo jest ta ksi ka? ............................................................................. 19W czym mo e ci pomóc ten poradnik? ....................................................... 20Dopiero zaczynasz i czujesz, e to co dla ciebie .....................................20Masz ju firm , stron , blog, ale chcesz co zmieni ...............................20A co, je li nie lubisz pisa ? .......................................................................20A je li nie kochasz swojej pracy? ..............................................................21Je li ten temat jest ci bliski zawodowo .....................................................21Dlaczego autentycznoprzyci ga? ............................................................ 22Mentor przy kawie ....................................................................................... 23Rozdzia 2. Jak budowa swoj mark na autentycznym przekazie? .....25Marka w podej ciu klasycznym a idea autentyczno ci .............................. 26Elementy tradycyjnej strategii marketingowej w nieco innym wydaniu .... 27Jak korzysta z informacji zawartych w tym rozdziale? ............................27Autentyczna marka osobista ....................................................................... 28Co to znaczy by swoj mark ? ................................................................28Autentyczny personal branding ................................................................293Kup książkęPoleć książkęCzy atwo jest by swoj mark ? .............................................................. 30Jak autentyczno pomaga w budowaniu swojej marki osobistej? ........ 31Czy marka osobista jest dla ciebie? ......................................................... 32Poznaj siebie ............................................................................................. 32Poznaj swoje mo liwo ci .......................................................................... 32Poznaj te swoje ograniczenia .................................................................. 33Szukaj w asnej drogi do poznania siebie ................................................. 34Autentyczno pomaga ............................................................................ 35Znajomo siebie te pomaga .................................................................. 36Marka autentyczna to marka unikalna .................................................... 36Autentyczna marka osobista zmienia si razem z tob ........................... 37Ufaj swojej intuicji, prosz ! ...................................................................... 37Jak budowa autentyczn mark osobist ? ............................................. 38Autentyczna marka firmowa ....................................................................... 39Twoja marka firmowa mo e mówi autentycznym g osem .................... 39Jak budowa autentyczn mark firmow ? ............................................. 40Chcesz budowa autentyczn mark — mów prawd ! ........................... 41Jak komunikowa swoj mark firmow w sposób autentyczny? ........... 42Kto mo e stworzy autentyczn komunikacj twojej marki firmowej? ... 43Twój idealny klient ....................................................................................... 43Dlaczego twoi idealni klienci wybieraj ciebie? ...................................... 44Jak rozpozna swoich idealnych klientów? .............................................. 44Jak sta si dla klientów „oczywistym wyborem”? ................................... 45Jak dociera do swoich idealnych klientów? ........................................... 45Jak okre la grupy swoich potencjalnych odbiorców? ............................ 46Czym s persony w marketingu? .............................................................. 48Persona czy prawdziwy klient? ................................................................. 49Czy persony mog ci pomóc? ................................................................... 50Postaw si w miejscu swojego klienta ..................................................... 53Konkurencja i wspó praca ........................................................................... 54Jak radzi sobie z konkurencj ? ............................................................... 54Jak znale swoj nisz ? ........................................................................... 54Jak da si pozna w a ciwym osobom? .................................................. 56Na czym budowa swoj konkurencyjn przewag ? .............................. 57Kto jest, a kto nie jest twoj konkurencj ? .............................................. 57Jak szuka wspó pracy zamiast konkurencji? .............................................. 59Na zielonym fotelu ...................................................................................... 624Autentycznoprzyci gaKup książkęPoleć książkęRozdzia 3. Jak budowanie marki na autentycznym przekaziemo e zmieni twoj firm i twoje ycie ................................67W czym autentyczno pomaga mi na co dzie ? ....................................... 68Autentyczno pomaga nawi za inny rodzaj kontaktu z klientami .......69Autentyczno pomaga budowa zaufanie ..............................................71Jak budowanie marki na autentycznym przekazie mo e pomóctobie i twojej firmie? ................................................................................ 72Autentyczno wyró nia ciebie i twoje us ugi ..........................................72Autentyczno pozwala ci zawsze by sob .............................................73Autentyczno pozwala dociera do w a ciwych odbiorców ...................75Autentyczno przybli a ci do klientów ..................................................75Autentyczno zwi ksza twoj moc przyci gania ....................................76Jak budowanie marki na autentycznym przekazie mo e pomóctwoim klientom? ....................................................................................... 78Autentyczno u atwia wybór ...................................................................78Cytryny, limonki i zapach podró y .............................................................. 80Rozdzia 4. Jak pisa w sposób porywaj cy ............................................83Pisz prosto i zwi le ..................................................................................... 84Jak tworzy proste i zwi z e teksty? ..........................................................85Pisz krótko i dynamicznie ..........................................................................86Wyja niaj to, co niezrozumia e i trudne ...................................................86Pisz tak, jak mówisz ...................................................................................87Alternatywa dla pisania ............................................................................87Pokazuj zamiast opisywa ........................................................................... 90Wy wietlaj obrazki w g owie czytelnika ...................................................90Dlaczego lepiej pokazywa ni opisywa ? ...............................................91Anga uj zmys y ............................................................................................ 92Unikaj wy wiechtanych zwrotów ................................................................ 94O tym, jak niektóre zdania wy czaj mózg .............................................96Co si stanie, gdy zrezygnujesz z wy wiechtanych zwrotów? ..................96Jak unika zu ytych zda ? ........................................................................97Nie wzbudzaj w tpliwo ci ........................................................................... 98Nie kieruj uwagi tam, gdzie nie jest potrzebna .......................................98Pokazuj korzy ci ......................................................................................... 100U ywaj call to action ................................................................................. 103Jak dzia a wezwanie do dzia ania? .........................................................104Powiedz odbiorcy, co ma zrobi .............................................................104Spis tre ci5Kup książkęPoleć książkę [ Pobierz całość w formacie PDF ] |
Podobne
|